.: کرمانشاه دیار شیرین :.

نوشته هایی از کرمانشاه

.: کرمانشاه دیار شیرین :.

نوشته هایی از کرمانشاه

سفره رنگین..... نه

بهداد نامبردار.متولد 1347. کارشناس پرستاری
بهداد نامبردار از همکاران من در بیمارستان شهید بهشتی است که در حال حاضر
 در بخش سی سی یو کار میکند. شخصیتی آرام و متین و بردبار دارد و به ادب و نزاکت شهره است.با ایمیل به من خبر داد که برای انتخابات مجلس ثبت نام کرده و حضورا هم دلایل خودش را برای اینکار بهم گفت.
صرفنظر از عقاید شخصی خودم، از آنجا که به نیت او برای بظهور رسانیدن طرح نویی که در سر دارد باور دارم. کمکش خواهم کرد. بهداد پریشب کاغذی بدستم داد که ابتدای آن شعار و مانیفست خودش را نوشته بود. از خواندنش کیف کردم و حالا برای شما هم اینجا بصورت یک فلش درش آوردم.

to see this presentation: you need Flash Player

نظرات 3 + ارسال نظر

سلام
اميدوارم در بلاگ جديد نيز مانند قبل موفق باشی . اکثر اوقات وبلاگ شما برای من جنبه آموزشی داشت و چيزهای زيادی ياد گرفتم

مهدوی جمعه 5 دی‌ماه سال 1382 ساعت 23:19 http://www.kermanshahemrooz.com

سلام بر دوست عزیز جناب آقای دکتر پاکزاد

نقل مکان شما به خانه جدید را تبریک عرض می کنم

انشاالله مثل همیشه سربلند باشی

[ بدون نام ] چهارشنبه 10 دی‌ماه سال 1382 ساعت 13:44

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد