.: کرمانشاه دیار شیرین :.

نوشته هایی از کرمانشاه

.: کرمانشاه دیار شیرین :.

نوشته هایی از کرمانشاه

نامه وارده.... ؛ شرکت ماهواره قصر

ایمیلی داشتم از آقای علیرضا اسماعیل زاده مدیر شرکت ماهواره قصر.ایشان ضمن برشمردن مشکلات و مصائب عدیده ای که برای دریافت مجوز آی سی پی متحمل شده اند، عنوان کرده اند که این آی اس پی تعطیل نشده بلکه تجهیزات ماهواره ایی جدیدی را خریداری کرده اند که تا اردیبهشت ما نصب و این شرکت با توان بیشتری به فعالیت مشغول خواهد شد. ضمن اینکه در حال حاضر بمنظور شرکت در نمایشگاه سبیت در خارج کشور بسر میبرند( انشا الله اگر لطف کنند و برای ما مطلب  عکس در خصوص سبیت بفرستند ممنون میشویم).
بهرحال من آنچه را که نوشتم براساس شنیده هایم بود و خوشحالم از اینکه دوباره شاهد فعالیت و رقابت در این عرصه خواهیم بود. اما نکته دیگری که باید متذکر شوم اینست که دوست و همکار پزشکم که چند سالی است در زمینه کامپیوتر فعالیت میکنند و یکی از سرویس دهنده های خوب کرمانشاه هم هستند میگفتند که متاسفانه محدود بودن تعداد کاربران اینترنت در کرمانشاه و هزینه های هنگفت شرکت مخابرات ، مجالی را برای رونق بخشیدن به سرمایه گذاری در این بخش باقی نمیگذارد و بعبارتی «اینکار صرف ندارد...»
من فکر میکنم اگر همه آی اس پی ها ، از طریق اتحادیه و مجامع خودشان بتوانند بر مسئولین دیتا فشار بیاورند تا از شارژهای بسیار بالای خطوط دیتا کم کرده و از اینطریق رویکرد به اینترنت را پراقبال سازند، شاید بشود به آینده صنعت اطلاع رسانی با دید باز تری نگاه کرد.
بهرحال امیدوارم که مخابرات که از پر درآمد ترین شرکتهای دولتی است اجازه بدهد تا محدده سرمایه گذاری  در این عرصه بیشتر و با کاستن هزینه ها، ریسک آن کمتر گردد. 
نظرات 5 + ارسال نظر
هما پنج‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 13:24 http://aloonaktanhaee.persianblog.com

سلام عيدشما مبارک آرزوی شادکامی برای شماوخانواده محترمتون دارم -- اگه فرصت کرديديه سربزنيدولينکتون روببينيد خوب هست ياتغييرش بدم.

ب پنج‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 15:08 http://kermanshahinfo.com

یک فیلتر شکن گذاشتیم برین باهاش حال کنین (یک وقط فکر نکنی تروجانه )

تارا شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 22:21

سلام من اولین باریه که میام اینجا اگه میشه آهنگ بیان بیان رو برا دانلود بذارین تو وبلاگتون اگه بذارین ممنون میشم

یه پسر دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 04:07

سلام ای کاش میشد ای دی اس ال هر چه زود تر وارد کرمانشاه می شد

پر یسا دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 16:13

با عرض سلام خذمث شما. من خیلی خوشهال شذم که ذوباره قصر شروع به کار کرذ.و به آنها ثبریک میگم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد