.: کرمانشاه دیار شیرین :.

نوشته هایی از کرمانشاه

.: کرمانشاه دیار شیرین :.

نوشته هایی از کرمانشاه

اهل معنا را اشارتی کافیست

۱.دو تا کامنت نوشته قبلی که با دو اسم اما یک آی پی گذاشته شده اند (217.218.127.69
) و متن بی ادبانه اونها رو که یه آدم هیستریک نوشته یک کمی منو متقاعد میکنه که شک و نظرم شاید درست باشه.
۲.بهرحال من هکر نیستم که جوجه هکر باشم. ضمنا شرکت حسابگر هم کارمند داره . هم ناشی و هم وارد. اینترنت مفت هم جلوی دستشونه ممکنه از این کارا بکنن. نظر دهنده بی ادب هم اگه سر سوزنی حالیش باشه باید بفهمه یکی از روشهای فرستادن میل جعلی اینه که یه آی اس پی بیاد و هدر جعلی به یه پیغام بده.
ضمنا من خودم...ای یه سلام و علیک و دوستی ی با مهندس کرانی دارم و با ثبت و ضبط یه سری چیزا حتما اونا رو به ایشون میدم. تا ثابت بشه جوجه داستان ما کیه ؟
۳. اهمیت افراد رو مخاطبینشون تعیین میکنن. فرستادن روزی یکی دو تا ایمیل آلوده از طرف یه نفر حتما نشان دهنده یه اهمیتی هست....
۴. این مسخره بازی من رو بیشتر میخندونه تا ناراحت کنه. من یه فایر وال بستم و خیالم تخته. بعدشم اصلا ضمیمه ایمیل رو باز نمیکنم. بیشتر از این خوشحالم که داره یواش یواش علاقه همشهریا از ولگردی بیهدف در اینترنت به مقوله امنیت و هک کشیده میشه که خوب خودش یاد گرفتن رو میطلبه. بعد باعث میشه که ملت برند و چیز یاد بگیرند.
۵. اگه بخوام از سوتی های متخصصین بزرگ و پر مدعا بگم ( با وجودیکه در تخصصم نیست) خیلیا داغ میکنند.  میخواین بگم؟

نظرات 14 + ارسال نظر
هما چهارشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 12:06 http://aloonaktanhaee.persianblog.com

سلام میگن که گرفتارعمل خودمون شدیم اینه ولی خداشاهده به خاطرندارم کسی رورنجونده باشم خوب بهرحال یکی بایدشروع کننده باشه عیبی نداره خداکریمه ممنونم که شماپیگیر موضوع هستید

ا چهارشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 12:23

ایکس چهارشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 15:49 http://aloonaktanhaee.persoanblog.com

بابا بی خیال خودتو خیلی مهم گرفتی . من یک وبلاگ گیر اوردم که گذاشتمش سر کار (منظورم خود شمایی) جون شما خیلی حال میده . شما چرا ناراحتی—تازه فایروال بازی یاد گرفتی . حتما 10 تا انتی ویروس هم از ترس نصب کردی . حیف که درس دارم (از همون هایی که هما خاااااانم میخونه ) وگرنه یک خورده با هم بازی میکردیم – از همون بازیهایی که با وبلاگ مجتمع ( دوست هما ) کردم و اخرش .... شد

ولی از شما خوشم میاد . معلومه ادم با سوادی هستی از مطالبی که مینویسی معلومه مخصوصا وقتی که ططری رو مسخره میکردی .خیلی خوشم می امد—در ضمن نگو که ضمیمه باز نمیکنم چون میدونم میری تو کافی نت و بازش میکنی . حالا دیگه بس کن کم در مورد من بنویس و وقت خودتو دیگران رو تلف نکن . به مسایل شهرمون بپرداز (مخصوصا سیاسی) که خیلی خوب بیان میکنی. ***** ip: 217.219.213.66 **** حالا هم بندازش گردن اقای کرانی . مثل اینکه از ای پی مجاز ی تا حالا چیزی نشنیدی اقا پیمان . حالا برو تحقیق کن ببین من سرورم مال کجاست ***** در ضمن عیدتم مبارک**** امیدوارم سال 83 از بهترین سالهای زندگیت باشه **** به امید دیدار ***

هما پنج‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 13:14 http://aloonaktanhaee.persianblog.com

سلام خدمت شما عرض کنم که باتوجه به اینکه طبق نظرخیلی اززبان شناسان بیان نموده اندکه بیشترلغات فرس قدیم وزبان پهلوی درکلمات کردی وحتی چندزبان محلی دیگرکه به زبان کردی نزدیک هستندیافت شده وحتی می توان این موضوع رادرزبان اوستایی مشاهده کردلذامی توان گفت که اجدادماازهمین قوم بوده اند

هما پنج‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 13:46 http://aloonaktanhaee.persianblog.com

ضمنا اگرتوجه فرموده باشید فقط لهجه وزبان مناطق مرزی کردی نیست بلکه مناطقی که ازمابه مرکزهم نزدیک ترهستندهم به این گویش صحبت می کنند که البته باتوجه به آمیختگی زبانی ونژادی بیشترباایرانیان فارس(عرب-پارس) لهجه آنهاتغییرات بیشتری داشته وبه گویش دیگری تبدیل شده است . گرچه اعراب تقریباازغرب واردایران شدندولی به دلیل سرما وصعب العبوربودن مناطق کردنشین این مناطق کمترموردتوجه آنان قرارگرفته

دولتشاهی پنج‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 13:59 http://dolatshahi.persianblog.com

سلام . پس از مدتها سری به اینترنت زدم . اول سال نو را به شما و خانواده محترمتان تبریک عرض می کنم امیدوارم سال خوبی در پیش رو داشته باشید . باعث افتخار است که بیشتر همشهریهای ما در اینترنت و کامپیوتر با وجود امکانات کم اینقدر پیشرفت داشته اند .در مورد انتی هک هم اگر مقدور بود اطلاعاتی روی بلاگتان بگذارید . موفق و موید باشید

جلیل آهنگرنژاد پنج‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 18:01 http://narmavaran.persianblog.com

دوست گرامی و ارجمند یک خبر ! انجمن ادبی سروه برگزار می کند : سومین جشنواره‌ی شعر کردی جنوب یادمان هوره خوان بزرک کلهرزنده یاد علی نظر منوچهری زمان : پنج شنبه ، سوم اریبهشت ماه 1383ساعت 9 صبح تا 5/6 بعد از ظهر در دو نوبتمکان :شهرستان اسلام آباد غرب ، تالار شهرداری

هما پنج‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 21:30 http://aloonaktanhaee.persianblog.com

دوست عزیز من درحال طراحی یک سایت آموزش یونیکس هستم شما جایی روسراغ داری که واسه سایت فضای مجانی بده؟

سجاد جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 01:29

سلام. من هم مثل شما یه کرمانشاهی هستم و از اینکه می بینم بعضی احمق ها در شهر ما با فرستادن این ایمیل های الکی حال می کنند و خر کیف می شوند ناراحت می شوم. برای ایمیل نشریه ما هم یه بچه ای مدت ها ایمیل می فرستاد وقتی دید برای ما مهم نیست گورشو گم کرد. در مورد حسابگر هم شنیده بودم که حک شده ولی باور نکردم تا وقتی سایت این شرکت رودیدم که دست پخت چند ماهه اقای پ ( از اعضا این شرکت) به هوا رفته . در ضمن به بازدیدکنندگان وبلاگتان بگویید که به سایت این شرکت سر نزنند چون تروجانی با نام درپشتی به محض بالا امدن این سایت فعال می شود. ناگفته نماند که خانم ایکس ده تا انتی ویروس با هم روی یک کامژیوتر نصب نمی شوند.

[ بدون نام ] جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 10:13

سلام
آقای دکتر آی پی شرکت حسابگر در رده ۲۱۷.۲۱۹.۲۱۵.۱تا ۲۱۷.۲۱۹.۲۱۵.۲۵۴ است. و کارمندان آنجا نیز مشغول کار های معمول خودشان هستند و دیگر زمانی برای اینکارها ندارند در ضمن خاطر نشان میکنم که هکرها هم بچه های دبیرستانی ویا دانشجویان هستند که برای ارضای حس کنجکاوی و ماجراجویی خود ایمیل جعلی میزنند و یا هک میکنند. شما هم نباید بدون اطمینان از مطلبی به شرکتها ویا اشخاص تهمت بزنی و بهتر بود در مورد رده آی پی سرورها تحقیق میکردی و در ضمن هر آی اس پی شاید در روز بیش از ۱۰۰۰ نفر استفاده کننده داشته باشه پس اگر هر کدام از کاربرها بخواهد ایمیل بزنه یا کاری رو انجام بده که اون شرکت مسئول نیست و شما هم بهتره بجای پرداختن به چند تا ایمیل بی ارزش به مسائل شهرمون بپردازی

ایکس جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 12:55

خیلی ترسیدم.

ایکس خان پیدایت کرده ام. بخاطر خیلی چیزها و یه خورده شیطنت میخوام ازت شکایت کنم. اونم با مدرک. ضمنا به یه جای خفن میخوام شکایت کنم. یه جایی که گرفتن تو براشون خیلی شیرینه.چون اونوقت میتونن به تکنیک کارشون خیلی افتخار کنن. زمان کمی برای عذر خواهی داری. باور کن . هیچ شوخی هم باهات ندارم.

ایکس شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 14:41

سلام . به مخابرات بگو که حتما 1 یا 2 ماه تلفن رو قطع کنه . اگر هم دلت خواست بگو برای همیشه قطعش کنند .

اخه نمیشه که هر کس هر کاری که دلش خواست بکنه و هر کاری توی اینترنت انجام بده .

در ضمن حتما از همکارتم تشکر کن . حالا فهمیدی دست بالا دست زیاده .

بیمارستا ن هم امدم و دیدمت . این قضیه تموم بشو نیست . بین خودم و خودنه. بالاخره یکی پیروز میشه . تا به حال 1 --- 0 به نفع من چون ...

حتما گزارش کاراتو برام بنویس تا راهنماییت کنم

یک چیزهای مهمی هست که مطمئنم تعجب میکنی . ولی میزارم وقتی که تمام تیرهات به کاهد ون خورد برات میگم

اموزش
تمام ای پی های اختصاص یافته به ایران در بازه
******* 217.219هستند نه****** 217.218

See me later

گاگول جان بهتره یه بررسی در رده آی پی ها بکنی
ممنون که سر زدی. فردا هم بیمارستان هستم. دوست داشتی بیا گپ بزنیم.لازم نیست مثه گربه دزده بیایی. من آدم خشنی نیستم و لنگه کفش برات پرت نمیدم (-: !

ایکس شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 20:15 http://tur2.com

یادم رفت بگم .جریمه مالی هم حتما برام در نظر بگیر .

کارت هم عقب نیندار شاید پی فردا کاری برات پیش امد .فردا برو همون جای خفن. و منو به خواهش و تمنا بیانداز .

فعلا خدا نگهدار .

به اقای دکتر ... هم سلام برسان .

ایکس یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 19:27 http://tur2.com

از یک اقای دکتر بعیده از این جور کلمات استفاده کنه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد