.: کرمانشاه دیار شیرین :.

نوشته هایی از کرمانشاه

.: کرمانشاه دیار شیرین :.

نوشته هایی از کرمانشاه

قمار بازی در کرمانشاه

دیشب شیفت بودم. نیمه های شب یه زن و یه مرد با بچه شون اومدن. زن از درد سینه شکایت داشت. نار گرفتیم. گفتم : خانوم سالمی. گفت پس علت درد چیه؟
گفتم: عصبی نشدی؟.... مرد ، که بوی سیگارش مشام رو آزار میداد....توی حرفم زد و گفت: آقا من قمار بازی میکنم ....
فکر کردم شوخی میکنه....با اینحال پرسیدم: شوخی میکنی؟
گفت: نه آقا قمار بازم...اینم برای همینه که ناراحته.
با تعجب پرسیدم: با دوستات؟ سر پول؟
گفت: با دوستام که نه توی قمارخانه باهم آشنا شدیم...یعنی اولش با یه دوستی پام به اونجا باز شد.
من از شدت تعجب داشتم شاخ در میاوردم. گفتم: مگه قمارخانه هم هست؟ اونم توی کرمانشاه
گفت: ای آقا پس خبر نداری. یکی که نه ...خیلی هم هست.
گفتم نمیترسی بگیرندت؟
خنده تلخی کرد و گفت: صاحاب منزل هفته ای پنجاه هزار تومن حق و حساب میده که خطری پیش نیاد......
* قمارخانه های مخفی شهر ما بادی گاردهای گردن کلفتی هم دارن که اگه کسی بخواد پول باختشو نده، پولش میکنن.
تریاک و مشروبهم اگه کسی بخواد سرو میشه.
اینا رو از صحبتای مرد در آوردم.
مرد که یه آدم بدبختی بنظر میاد نصیحتهای من رو میشنوه و بعد دست زن و بچه زرذنبوش رو میگیره و میره و من همونجور منگ و با ذهنی متشنج توی فکر میرم....
نظرات 2 + ارسال نظر
سلام پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 01:17

سوسياليست جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 03:50 http://www.shoraee.com

barkhorde regime manfoore islami ba panahandegane afghani nemoone ashkare digari az naghze hoghooghe bashar ast. regime hakem dar iran har gah be bon bast reside be panahandegan va haghe panahandegi hamle karde. salane millionha dollar be jibe akhoondha va goroohaye terooristia khareji az jibe ma iranian mire va be jaye enke angoshte eteham ro be sooye molahaye jenayatkar begirim be sooye zayeftarin gheshre jamye ke panahjooyane khareji hastesh angoshte eteham deraaz mikonim. jaye basi sharm ast ke khod ra irani ya hata ensan benamim . NABOOB BAAD REGIME MANFOORE ISLAMI, ZENDE BAAD HOKOOMATE SHORAEE

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد