.: کرمانشاه دیار شیرین :.

نوشته هایی از کرمانشاه

.: کرمانشاه دیار شیرین :.

نوشته هایی از کرمانشاه

دوتا عکس

این دوتا عکس را هم فعلا داشته باشید
اولی از خیابان کاشانی یا همان محدوده دبیراعظم



خیابان کاشانی. نرسیده به پاساژ حافظ


این یکی هم از خیابان چهلمتری. پائین تر از چهار راه جوانشیره
خیابان چهلمتری. نرسیده به چهار راه اجاق

اینم ببینید. وکیل آقا . که حالا یه میدان بزرگی شده
wakil Agha Squar

نظرات 5 + ارسال نظر
میلاد سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 04:45 http://mantanham.blogsky.com

بلاگت خیلی جالبه من که ازش استفاده کردم به تو هم تبریک میگم
اگه دوست داشته باشی با هم تبادل لینک کنیم
تو نظرات من بگو
ممنون
یا حق

مینا سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 08:13 http://mina24.persianblog.com

سلام . خیلی ممنونم . خیلی به من لطف دارید . ولی در همایش وبلاگ نویسها از اساتید دانشگاه و فرهگیان هم دعوت شده و فکر میکنم غیر از وبلاگ نویسها افراد علاقه مند به کامپیوتر هم شرکت کنند که حدود ۱۰۰ نفر میشن . همایش هم ۱ روز برگزار میشه از صبح تا عصر که باید به مدعوین نهار هم داه بشه این خیلی خرج بر می داره که متاسفانه دانشگاه هیچ کمک مالی نمیکنه . موفق باشید .

مسعود چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 19:41

اقا خسته نباشید

پرک پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:19

میگم چرا قشنگ رفتین سراغ میوه فروشی های وکیل آقا!!! خیابون و میدونش رو مثل دبیر اعظم و جوانشیر و اجاق نشون میدادی دیگه .... یا مثلن واسه دبیر اعظم میرفتی سراغ ماهی فروشیای اول خیابونش :) حداقل یه چیزی نشون بده که کل سیمای شهرتو زیبا جلوه بده من خودم کرمانشاهی نیستم ولی تو این مدتی که کرمانشاه بودم واقعا شهر قشنگیه

داریوش شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 13:21 http://silvernight.persianblog.ir

سلام دوست عزیز،اگه تبادل لینک میکنی در بخش نظرات من بنویس من شما رو لینک کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد