.: کرمانشاه دیار شیرین :.

نوشته هایی از کرمانشاه

.: کرمانشاه دیار شیرین :.

نوشته هایی از کرمانشاه

بجنبید تا جامعه مجازی کرمانشاهی ها را درست کنیم

دوستان این ارکات عجب چیزیه!  بجنبید: ایمیلهایتان را با ذکر نام و نام خانوادگی بفرستید تا دعوتتان کنم. بدون دعوت نامه یک عضو قدیمی تر محاله که بتوانید وارد ارکات بشید.
بعد از دریافت دعوتنامه باید مراحل پر کردن پروفایلها رو طی کنید( میشه بعدا پرش کنید و بنابراین میتونید سریع ازش بگذرید). دست آخر باید یک کد رو که خود سایت به شما داده تایپ مجدد کنید. نکته اینکه باید  یک مربع رو که مثل امضای موافقت شماست ،حتما تیک بزنید.
بجنبید.
نظرات 14 + ارسال نظر
امير شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 13:47 http://iranska.blogdrive.com

آقا سلام و خسته نباشی. وبلاگ خوبی داری. موفق باشی.

طظچ شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 17:12

راما شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 17:12 http://kaviresard.8k.com

سلام به آقای پاکزاد
هرچند که دل پری ازت دارم و میخوام یه جوری حالتو بگیرم ولی این دفعه میخوام از یکی انتقام بگیرم دعا کن اون تو نباشی میدونی چر آخه اصولا از کرمانشاهیا که خودت میدونی مثل سگ متنفرم و امیدوارم تو کرمانشاهب نبلاشی چون خیلی دلم از دستتون خونه چند روز پیش اولین دوست دوران کودکیمو ماشین زد و له کرد راننده اش یه پسر کرد نفهم هفده ساله بود که مثل همه کرمانشاهیان عزیز دو کیلو نخود فروخته بود از دهات اومده بود دهات بزرگتری به نام کرمانشاه بله ساناز عزیز زیر ماشین له شد و صداشو هیچ کی نشنید حتما باید بدونی که از بزرگترین نوابغ روزگار بود که اقاقی اللهیاری عزیز واسش پلاکارد زده در خونشون ولی یه چیزی خیلی دلم میخواد باهات کل کل کنم فکر کنم بتونم توی این همایش وبلاگنویسها ببینمت ولی یه کامنت هم که گذاشتم کسی تحویل نگرفت هر چند که من از خون و ریشه شما نیستم ولی اینو بدونیند که اگر هم نبودم حداقل یه نگاه کوچولو میتونستم بکنم ویه چیز دیگه میخوام بدونم اگه واقعا طبق گفته ات میخوای با من حضوری صحبت کنی بسم الله میخوام ببینمت و تو رو با مینا رو در رو کنم و بدونم مینا واسه چی زنگ زده دفتر من میخوام بدونم و سر مسئله شما با من دعوا کرده من به همین راحتی نمیگذرم روز همایش هر طور شده باید ببینمت دعوت هم نکردی به تخمم با بچه ها میریزیم اونجا ببینم چیکار میخواین بکنین ولی اینو بگم که کمترین اونها جناب استاد شهاب بیابانیه که معرف حضورتون هستند و شریک کاری بنده میباشند وئیگری حمید رضا بهرامی راوی وبلاگ نجوا میباشد که ایشان را هم باید در ان روز با خودم بیاورم تا بفهمند این ملت وبلاگ یعنی چی فعلا بای هرچند که خوشم ازت نمیاد ولی با اروزی سلامتی وشفای عاجل برای همه کرمانشاهیان عزیز

خدا شفات بده! ....همین و بس

شهاب بیابانی شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 19:11 http://www.kermanshahweb.com

با سلام خدمت همه همکاران:
من شهاب بیابانی مدیر وب سایت کرمانشاه وب هستم این پی امی رو که زدن به هیج وجه قبول ندارم آقای پاکزاد همکار و دوست من هستند و من در وب سایت کرمانشاه وب هیچ شریکی ندارم و به تنهایی اداره می شود و شریک کاری هم ندارم

adina شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 22:30 http://adinehvand.persianblog.com

سلام آقای دکتر. اتفاقا من هم دیروز تو صبحانه دات کام درباره‌ی اورکات خوندم. می‌شه من رو هم دعوت کنید؟ قول می‌دم بچه‌ی خوبی باشم و شیطونی نکنم. :)

چگونه زن شدم یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:19 http://womanly.blogspot.com

سلام .عکسهایی که از شهر گذاشته بودین و الان دیدم و خیلی لذت بردم . دستتون درد نکنه

ا-هومت یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:40 http://www.kermashan.persianblog.com/

سلام ؛ اول اینکه منم خوششحال می‌شم عضو بشم ؛ دوم اینکه آدم نباید از بعضی افراد عقده‌ای که دو روزه پاشون به شهر رسیده و ادعای تمدن می‌کنن خیلی راحت به دیگران توهین می‌کنن ، بگیره چون بالاخره عقده‌س کاریش نمیشه کرد

کاوه دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 19:45

سلام . منم تو ارکات دعوت کنید . ممنون.

دعوتنامه فرستادم

ساینا سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 08:49

من وبلاگ نویس نیستم فقط وبلاگ ها رو میخونم! ولی میشه به همایش دعوت بشم؟!

چرا که نه. با وبلاگ میتا تماس بگیر یا برو تو وبلاگ همایش. بعدشم فکر نمیکنم مانعی برای حضور شما باشه.

الهام سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 13:15

سلام به همشهری عزیز.لطفا یک دعوتنامه ارکات هم برای من بفرستید

یه‌سنا شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 07:10

سلام .
اولا راجع به رامای محترم بگم ؛ اقای پاکزاد خودتون که از فضای اینترنتی ایران خبر دارین؛ یه عده جوان که هم وزن خودشون عقده‌ن بخصوص وقتی که امکان ناشناس موندن براشون پیش میاد حتی اینو فراموش میکنن که یه انسان عقده‌ای هستند و همه‌ی نمودهای انسان بودن را هم زیر پا می‌گذارند. شما اصلا محل نذارین.
من هم می‌خوام وبلاگنویسی رو دوباره شروع کنم.
ضمناٌ ممنون میشم اگه دعوتنامه‌ی ارکات رو برام بفرستین.

آرمان شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 18:23

سلام آقا.اگه زحمتی نیست ما رو هم دعوت کنیم.یه استفاده ای ببریم.
اسمم آرمان.فامیلیم حسن پور.آدرس ایمیلم رو بالا نوشتم.
اگه بتونی واعا متشکرت می شم.

شبنم غلامی جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 00:20

ببینم هنوزم هست!!؟

سینا پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 00:20 http://flickfa.com

سلام.من سینا هستم از سنقر.چند وقتیه یه شبکه اجتماعی راه اندازی کردم اما هنوز روش تبلیغات نکردم چون هنوز اون چیزی نشده که می خوام.خیلی گشتم اما چیزی به اسم شبکه مجازی کرمانشاه پیدا نکردم غیر از یکی که فکر می کنم هنوز در دست ساخته.خیلی هم اشتیاق دارم که اولین شبکه مجازی کرمانشاه رو به اسم خودم ثبت کنم.اگر کسی نظری داره و یا می خواد همکاری کنه بسم الله.اصلا یکی بگه واقعا کرمانشاه شبکه مجازی داره یا نه ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد