.: کرمانشاه دیار شیرین :.

نوشته هایی از کرمانشاه

.: کرمانشاه دیار شیرین :.

نوشته هایی از کرمانشاه

شبکه تلوزیون استان : زاگرس

من مدتهاست به برنامههای مهوع و آبدوغ خیاری شبکه تلوزیون استانی کرمانشاه یا شبکه زاگرس نگاه نمیکنم. حقیقت امر اینکه برنامه های زاگرس اونقدر سطحش نازل و کیفیتش پائینه که قابل دیدن نیست. دیروز توی بیمارستان ، بچه ها تلوزیونو روشن گذاشته بودند. روی زاگرس بود. یه مثلا برنامه طنز اسلپ استیک داشت پخش میکرد. بزبان کردی. بقدری مبتذل بود که من دادم هوا رفت. من فکر کنم  شبکه زاگرس در امحا فرهنگ بومی کرمانشاه و امحا زبان کردی از هیچ کوششی فرو گذار نکرده. نمونه اینکه در همین برنامه های مسخره، کارکترهای دلقک یا احمق همگی بزبان کردی صحبت میکنند و بعد از مدتی متاسفانه اصطلاحات یا تکیه کلامهای اونها ورد زبان عوام و افراد بیسواد و متاسفانه غالبا، لمپن میشه.
برنامه های جدی این شبکه هم چندان مالی نیست.اما از همه قابل توجه تر مصاحبه های لوس و خنکیه که توی کوچه و خیابان از مردم میگیرند. یه موضوعات کشکی و بی ارزشی رو میکنند سوژه سوال. تازه میرندو مثلا از میوه فروش میدان وزیری و وووو اونو میپرسند.
نظرات 11 + ارسال نظر
علی وثوق یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 08:06 http://alivosogh.blogsky.com

سلام با بلاگت کلی حال کردم میشه لینک یا لوگو من بزاری
مرسی

ا-هومت یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:35 http://www.kermashan.persianblog.com/

سلام ؛ منم خیلی متاسفم از این برنامه‌های ضد فرهنگی ؛ من حتی مقاله‌ای به باختر دادم ولی حاضر نشدند چاپش کنند و جالب این بود که اول مقاله‌ای رو که من به یه کارشناس ادبیات نشان داده بودم به بهانه‌ی غلط املایی !!! و غلط نگارشی !!! رد کردند و بعد که خودم اونجا رفتم بهم گفتن که احتیاجی به مقاله نیست ما خودمان قبلا با مسولان صحبت کردیم و قراره رسیدگی کنن ( این جریان مال یک سال و نیم پیش بود ) و چقدر هم رسیدگی کردند یادش به خیر اسم مقاله هم «‌ نگاهی به کرد و لهجه‌ی کردی در سیما» بود که بعدا توی وبلاگم نوشتمش

persian woman یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 13:08 http://beingawoman.persianblog.com

راستش قبلا دوست دیگری ازم دعوت کرده بودند. به هرحال مرسی که به یاد من بودید (اما راستش چیزی دریافت نکردم). بازم مرسی...

[ بدون نام ] یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 13:14

سلام.صحبتهای شما در این مورد کاملا صحیح هستند. شبکه زاگرس اصلا ارزش نگاه کردن ندارد به نظر من در اینمورد یک لیست مفصل از ایرادهای این شبکه باید نوشته شود وبه مسوولان این شبکه ارجاع شود که امیدوارم شما بتوانید مقدمات این کار را به گونه ای فراهم کنید من هم حاضرم با شما همکاری کنم.

رائول دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:07 http://blanco.persianblog.com

سلام...من از طریق همایش بلاگرهای کرمانشاهی با وبلاگ شما آشنا شدم...موفق باشید دوست عزیز .

مجید دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 22:29

هدف فقط جدا کردن و دورکردن مردم کرمانشاه از سایر مناطق کردزبان است وبس

سجاد دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 22:44 http://newsdak3.blogspot.com

سلام
با سپاس از مطلبی که در وبلاگتان درج کردین
واقعا حقیقت همینه که در شبکه زاگرس اکثرا افراد مسن یا افرادی که کودن هستند به زبان کردی تکلم می کنند
و با این برنامه های طنز سطح پایین ابروی هرچی کرمانشاهیه بردن-واقعا شما از این مجریای لوس و تکراری خسته نشدین
با ارزوی توفیق روز افزون برای شما

اریا سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 18:57

سلام لم÷ن خودتی بی معرفت تو اگه کردی نه تنهت گلی به سر زبان کردی نزدی بلکه آبروی کرمانشاه را بردی نمی دانم چه غلطی کردی جرات داری اینو بذار تو نظرات

بی ناوه پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 22:14

راست میگی.

امید سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 21:08

چونکه کسانی که کردی حرف میزنند در کرمانشاه اکثرا تازه از روستا به شهر آمدند.

با هم چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:42

درود
خوبه
اگه کلمه ی عربی کمتر به کار ببری بهتره.
پیروز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد