.: کرمانشاه دیار شیرین :.

نوشته هایی از کرمانشاه

.: کرمانشاه دیار شیرین :.

نوشته هایی از کرمانشاه

یه سرویس جدید وبلاگ

    سایت آی آر یاهو یه سرویس رایگان وبلاگ ورو راه اندازی کرده که بد نیست . نکته اینکه یه ایمیل ۴ مگابایتی مجانی هم با عضویت در اون به شما داده میشه. بعلاوه یه محلی هم داره که پره از قالبهای قشنگ برای سایر سرویسها. بهر حال اون دوستایی که مایلند یه سرویس دیگه رو تجربه کنند .... برند و یه سری به اونجا بزنند. اونهایی هم که دنبال قالبهای قشنگ میگردند، ضرر نمیکنند.
نظرات 3 + ارسال نظر
چگونه زن شدم دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 22:22 http://www.womanly.blogspot.com

سلام ...شنیدم کرمانشاه زلزله اومده ! چه خبر؟

بله یه زلزله چهار و شش دهم ریشتری که مرکزش اطراف اسلام آباد غرب بود. من خودم ساعت یه ربع به پنج صبح که زلزله اومد از شدت خستگی خوابیده بودم و متوجه نشدم ولی خانومم وحشت زده بیدار شد و منو بیدار کرد.مردم هم یه تعداد ریختند توی خیابانها و بیرون از منزلاشون وایستادند.

رائول سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 09:58 http://blanco.persianblog.com

سلام...وبلاگ قشنگی دارید...دلم نیومد اونایی که میان وبلاگ من سر میزنن وبلاگ شما رو نخونن...بهتون لینک دادم...موفق باشید...شهر من من به تو میاندیشم نه به تنهایی خویش‌!

الهام سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 13:17

سلام به همشهری عزیز.لطفا یک دعوتنامه ارکات هم برای من بفرستید . ممنون میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد