.: کرمانشاه دیار شیرین :.

نوشته هایی از کرمانشاه

.: کرمانشاه دیار شیرین :.

نوشته هایی از کرمانشاه

لینکدونی بسازید

برای داشتن یک لینکدونی در وبلاگتان راههای متعددی وجود داره.اما یه راه بی دردسر و ساده اینه که مدیریت کار رو بدست یه سایت خبره بدیم. بلاگ رولینگ یک سرویس دهنده مناسب و محبوب برای مدیریت و نمایش لینکهای شماست. برای بهره بردن از بلاگ رولینگ ابتدا باید در آن ثبت نام کنید و پس از طی مراحل ثبت، با ورود به کنترل پانل اکانت خود، کدهای لازم را دریافت کنید. بعد باید این کد را در قسمتی از وبلاک یاسایتتان که میخواهید لینکدونی بشه ، بچسبانید.

کار تمام است!

از اینجا به بعد باید از طریق کنترل پانل بلاگ رولینگ لینکها را اظافه کنید بخاطر داشته باشید که اگر میخواهید لینکها بزبان فارسی نشان داده شوند باید هنگام مارد کردن توضیحات و نام لینک اکسپلورر را بر روی یونی کد utf-8  تنظیم کرده باشید. در غیر اینصورت آدرسها درهم و برهم نشان داده میشوند.

نظرات 4 + ارسال نظر
مهدی جمعه 15 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 03:47

سلام/ آقای دکتر اگر می شود یه کم بیشتر توضیح بدین جون بعد از کپی کدها در وبلاگم جای لینک ها به هم می ریخت

کرمانشاهی جمعه 15 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 04:55

شما بعد از کپی کردن کد در محل مورد نظر باید بروید و صفحه بلاگ رولینگ را باز کنید(یعنی باید بروید در سایت بلاگ رولینگ) و بعد از لاگین کردن وارد پانل خود شده و اد لینک کنید یعنی لینکهای مطلوب و مورد نظرتان را وارد کنید. نتیجه کار در وبلاگ شما نشان داده خواهد شد. مثل همینکه در وبلاگ من میبینید.

review جمعه 15 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 08:44 http://review.persianblog.com/

سلام دکتر.... لینک شما را بعنوان لینک وبلاگهای کرمانشاه گذاشتم تو وبلاگم ... لیست وبلاگهای ایرانی در کانادا و در استان بوشهر را هم دارم ...موفق باشید.

مهدی جمعه 15 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 22:46

خیلی مخلصیم/ عجب سرعت عملی/ موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد