.: کرمانشاه دیار شیرین :.

نوشته هایی از کرمانشاه

.: کرمانشاه دیار شیرین :.

نوشته هایی از کرمانشاه

اولین کانال تلوزیونی IT برای فارسی زبانان

عرض کنم که این چند روزه شدیدا گرفتار بیمار داری بودم...... حتی از کارمم هم افتادم. اما بهرحال این مطلب رو از فارس تک براتون دارم:
بالاخره با همه حرف و حدیث‌ها و  شایعاتی که بوده و هست کانال ITC با مدیریت آقای خسرو مترجمی که یکی از مهندسین ارشد شرکت مایکروسافت می‌باشد با هدف آموزش به پیشرفت و پیشبرد کامپیوتر بدون محدودیت سنی شروع به کار کرد.
البته بلافاصله بعد از اعلام خبر افتتاح این کانال که توسط خود آقای خسرو مترجمی در شبکه ITN پخش شد هنوز این کانال شروع به کار نکرده بود که شایعات زیادی مبنی بر این که شرکت مایکروسافت اسپانسر این کانال هست در فضای IT فارسی زبان‌ها رواج یافت اما شخصا این موضوع را به هیچ عنوان قبول نداشته و ندارم چرا که مایکروسافت بعید می دونم حاضر باشه برای کشوری هزینه کنه که مردمان آن کشور بزرگترین برنامه و منبع اصلی در آمدش را بر روی سی‌دی به یکدیگر هدیه می‌کنند و به عبارتی بویی از کپی‌رایت جهانی نبرده و از طرفی هم آن کشور جزو تحریم شدگان کشور آمریکا بوده باشه.
به هر حال باعث افتخاره که توسط یک ایرانی اولین شبکه آموزشی افتتاح شد و شروع به کار کرد و بسی جای بالیدن دارد. ....   (ادامه مطلب)



نظرات 1 + ارسال نظر
روح الله چهارشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 17:43 http://gallery.shamsozoha.com

سلام .. والا دقیقا متوجه منظورتون نشدم ؟ در چه رابطه ای شما حق داشتین ؟ راستی کلی به این لینکهای آخر کنار صفهتون که نوشتین گالری وبلاگ و سایت و بجای لینک من لینک لاست و لرد و گذاشتین و بجای لینک لاست و لرد لینک نگارخانه رو ٬کلی خندیدم فکر لاست هم ببینه کلی بخنده . خیلی جالبه لینکاتون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد