.: کرمانشاه دیار شیرین :.

نوشته هایی از کرمانشاه

.: کرمانشاه دیار شیرین :.

نوشته هایی از کرمانشاه

دانستن حق مردم است؟

خبر در روزنامه ابوذر درج شد: بیمارستان شهید بهشتی را دارند تعطیل میکنند. برای ما که در این مرکز کار میکنیم شنیدن دوباره این خبر کع یکسال و اندیست هر روز آنرا شنیده ایم شاید زیاد هیجان بر انگیز نباشد. تقریبا همه پرسنل بیمارستان با این اضطراب دارند زندگی میکنند. هیچکس نمیداند که کی اینکار صورت خواهد گرفت. اما همه مطمئنند که بیمارستان تعطیل خواهد شد. بیمارستان منزه یا شهید فهمیده را هم تعطیل کردند...خیلی آرام و تدریجی ...بدون آنکه کسی خبر بشود. بحث من و بهت زدگی من در اینجا از اینست که مسئولین ما همه از اصلاح طلبها هستند ....من تعجب میکنم کسانیکه معتقد به خرد جمعی هستند...دم از مردم سالاری میزنند وووو چرا از مردم اخبار را پنهان میکنند و چرا در تصمیم گیریهایشان مردم را لحاظ نمیکنند؟ راستش بابت همین چند سطر هم میترسم ازار و اذیت و شکنجه سپید بشوم.
یک زمانی متنی را در وبلاگی دیدم که ذخیره اش کردم .بخشی از آنرا بخوانید و مصداق را ببینید:

...............ما آکنده از تناقضیم : شاه می‌کشیم و رویای پادشاهی در سر می‌پروریم . چنین است که واژه‌های انسانی وارده از دنیای نو ، در دستان ما قلب می‌شود . از “مردم‌سالاری“ شمشیری می‌سازیم برای کشتن “مردمان“، کوبیدن “مردمان“ . “دانستن“ حق مردم است تا آن‌هنگام که دشمن من را بی‌آبرو می‌کند. دانستن را به پستوی خانه، من چه ‌کار ؟ آنهنگام که سخن از “آزادی بیان و اندیشه“ می‌کنیم ، اشک در چشمانمان حلقه می‌زند ؛ آری من “بیان“ تو را فقط آن‌هنگام که با من هم‌آوازی “آزادانه“ می‌خواهم ..........
نظرات 3 + ارسال نظر
سهیل چهارشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 22:27

سلام / حال پدرتون خوبه؟

آذین پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 00:38 http://koochahayedel.persianblog.com/

دلت خوشه ها / مردم سالاری و از این شرو ور ها مال وقتی بود که سیستم دستشون بود اونم تو حرف حالا که قافیه رو باختن مردم کیلو چند اصلا این مردم لیاقت ندارن که اونا رو سر کار بزارن( از اون خنده های موزیانه رو بگیر تحویل ) سری به ما هم بزن

رامین چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:45

ممنون برای نوشته ات ودیگرهییییییییچچچچچچچ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد