.: کرمانشاه دیار شیرین :.

نوشته هایی از کرمانشاه

.: کرمانشاه دیار شیرین :.

نوشته هایی از کرمانشاه

داوود خطر کردی.....


  کارتون ماجراهای داوود خطر را حتی پسر ۱۰ ماهه من هم دوست دارد. کار ظریف و زیرکانه بهرام عظیمی کارگردان این مجموعه موفق شده تا قلوب ساکنان کشور همسایه : عراق را نیز فتح نماید.
چند ماه پیش آشنایی یک سی دی بهم داد و با خنده گفت که حتما ببینمش. در جواب سوالم که میخواستم بدانم محتوای سی دی چیست. گفت:‌ماجراهای داوود خطر به زبان کردی.

چند روز پیش بطور اتفاقی به آن سی دی که فراموشش هم کرده بودم برخوردم و برحسب کنجکاوی نگاهش کردم......
شوکه شدم.
      
رکیک ترین فحش ها و زشت ترین حرفها را بر روی کارتون دوبله کرده بودند آنهم به زبان کردی.
جالب اینکه طرف دوبلور آدرس خودش را هم روی کارتون نوشته بود : کرمانشاه. دولت آباد.....
و برای حفظ حرمت نیروی انتظامی هم آرم آنها را شطرنجی کرده  بود.

   

نظرات 3 + ارسال نظر
مینا چهارشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 09:54 http://mina24.blogspot.com

من هم این مجموعه رو دیدم ولی چون کردی بلد نبودم تقریبا هیچی نفهمیدم. هیچ کس هم حاضر نشد ترجمه کنه.

رزگار یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:51

من کردم . فقط می تونم بگم : متاسفم .

کیوان دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 14:48

اقا من مال شهر هایه دیگشو دیدم از این بد تره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد