.: کرمانشاه دیار شیرین :.

نوشته هایی از کرمانشاه

.: کرمانشاه دیار شیرین :.

نوشته هایی از کرمانشاه

چند نوشته جالب

سلام. چند تا نوشته جالب دیدم که برای شما هم نقل میکنم:
۱: این اولی واقعا برام سکر آور بود. نپرسید چرا.
....فردای انتخابات، شیشه عمر اصلاحات

اصلاح طلبان علی رغم تجربه 8 ساله بار دیگر وارد بازی همه یا هیچ شده اند و با قرار دادن تمام تخم مرغهاشان در سبد انتخابات ریاست جمهوری تمام سرمایه خویش در این شرط بندی پر ریسک قرار داده اند . شکی نیست که از دست دادن قوه مجریه ، حتی یک رئیس جمهور تدارکاتی خسران بزرگی است چنین رویدادی می تواند مهر پایانی بر فرصتی باشد که ملت و نخبگان ، آن را به ارزانی فروختند. فرصتی که مشخص نیست برای بدست آوردن مجدد آن چه هزینه های گزافی باید پرداخته شود . تلاشی برای طولانی تر کردن این فرصت و حفظ تنها سنگر باقی مانده قاعده عقلی می نماید. لکن روی دیگر سکه محاسبه گری عقلانی توجه به گزینه های ممکن دیگر است.

فردای انتخابات برای آنان که تمام تخم مرغهاشان را در سبد انتخابات گذاشته اند، شکست در شرط بندی مرگ و زندگی می باشد.....

نظر: قیافه تخم مرغ فروشه که تا حالا از خودش خیلی ممنون هم بوده و فکر میکرده داره تخم سیمرغ به مردم میده، بعد از شکسته شدن سبد...آی دیدنیه...آی دیدنیه!

۲.وهابیت، مکتبی که باید از نو شناخت
این نوشته رو در شرقیان دیدم. راستش تا حالا راجع به وهابیت مطالب مختلفی خونده بودم اما همه اش از یک منظر و زاویه به این برداشت مذهبی نگاه میکردند . این مطلب از این جهت جالبه که اونهارو بگونه ای دیگر، هرچند مختصر، توضیح داده. اگه علاقمند هستید حتما ببینید. من pdfش کردم و دارم اگه خواستید لینک میدم.

۳. آها . داشت یادم میرفت... پرشن گیگ!
  یه تعداد بر و بچه های دانشگاه شریف این هاست ۱۰۰ مگابایتی مجانی رو راه انداختن امکانات و سرعت اون خوبه. حرف نداره برای ذخیره فایلهای تصویر و صوت. من  میتونم به چند نفری دعوت نامه بدم. خدائیش اگه استفاده کننده ( مصرف کننده!) واقعی هستین اسم و ایمیل بدین تا بفرستم.
 
نمونه: من این گیف های ایمیتد رو اونجا گذاشتم:

                                                                         

نظرات 3 + ارسال نظر
sadjad پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 11:10 http://www.1kermanshahi.com/

اگر قابل اطمینان است، خوشحال می شوم مقداری دعوتنامه به بنده هم بدهید

مهندس منوچهر کارگر شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 03:18 http://www.1936.persianblog.com

لطفا اگر ویروس ندارد دعوتنامه برای من بدهید چون من سایت های : تاریخ و فرهنگ ایران زمین - یادگار نیاکان - راه نو برای ایران فردا - ایران من ۲۰۰۵ - ایران فردا فرانسه - لینگسرا کارگر - کتابخانه کارگر - ایران زمین ۲۰۰۵ - نگارستان کارگر را اداره می کنم . و نیاز به فضای کافی برای عکس دارم .با سپاس مهندس منوچهر کارگر

محسن دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 15:49 http://boys0632.blogfa.com

سلام به یه دعوتنامه برای وبلاگم نیاز دارم اگه می شه برای من هم یه دعوتنامه ژرشن گیگ بفرستید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد