.: کرمانشاه دیار شیرین :.

نوشته هایی از کرمانشاه

.: کرمانشاه دیار شیرین :.

نوشته هایی از کرمانشاه

پسر بهورز روستای کیسله....

  

عکاشه پسر دو ساله جمشید  بهورز روستای کیسله در نزدیکیهای مرز است. مدتی پس از تولدش پدر و مادرش متوجه میشوند حس شنوایی او دچار مشکل است. به این در و آن در میزنند .....تا اینکه میفهمند پسر کوچولویشان ناشنواست اما اگر تحت عمل پیوند استخوان حلزون قرار بگیرد میتواند شنوائیش را باز یابد.
جمشید تا بحال چندین بار به تهران رفته. ویزیتهای گرانقیمتی را پرداخت کرده، شبها در مسافرخانه های زیادی را با بیم و امید بسر کرده است. سیصد هزار تومان بابت سمعکی که در عکس هم میبینید ازش گرفته اند تا بقول خودشان سوراخ گوش بچه عادت کند! گوشی که ناشنواست.
از جمشید ۱۱ میلیون تومان پول خواسته اند. پرفسور عالیقدر هم گفته اول باید یک و نیم میلیون بخودم بدهی تا دست به مریض بزنم.....
جمشید دستش خالیست.
اینها را جمشید چند روز پیش که به روستایشان رفته بودم مایوسانه بمن گفت.
دیروز ظهر با زنش و پسرک آمدند به دیدن من و کمک خواستند.
من همه سعیم را بکار میبندم مدارکش را آورده ام تا پیش یک دوست جراح گوش و حلق و بینی ببرم.
شما  دوستان عزیز  هم بهر طریق که از دستتان میاید آستین بالا بزنید و به من تنها مانده که خود کمتر از جمشید نومید از پژمردن گلهای عاطفه و انسانیت نیست کمک کنید: به قلمی ....یا به قدمی 
شاید که عکاشه کوچک، پسر بهورز روستای دورافتاده کیسله بتواند بیاری من و شما صدای مرغ و خروسهای پدرش را و صدای گورانی پسر جوان همسایه را که بعشق دلداده اش میخواند.... بشنود.
در وبلاگهایتان یک لینک به عکاشه بدهید. این حد اقل کار است . 

   
نظرات 8 + ارسال نظر
لیمویی شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 17:36 http://pacific.blogsky.com

کاش کمک بیشتری از دستم بر میومد....

مینا شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 19:56 http://mina24.blogspot.com

یک کمک قلمی کوچک... فقط تونستم لینک بدم

ا-هومت یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 09:55 http://kermashan.persianblog.com

سلام؛ شاید نتوان تمام کودکان را نجات داد اما می‌توان لااقل تعدای از آنان را به زندگی برگرداند؛ من سال گذشته برای کمک به یک دختر که بیماری‌ای پوستی داشت پیشنهاد یک گرد‌همایی وبلاگی را دادم که اولا به خاطر کمی وقت و دوما به خاطر نسبتا دست‌خالی بودن اکثر وبلاگ نویسان انجام نشد؛ شاید بتوانیم امسال دور هم جمع بشویم و کمک‌هایمان را هر چند کم جمع و جور کنیم و علاوه بر این با تبلیغات کسترده‌ای که همه‌ی ما می‌دانیم که خیلی راحت از طریق وبلاگ نویسان قابل اجراست کمک‌های نسبتا زیادی را هم جمع‌آوری کنیم یک طرح دیگر هم در ذهنم هست که از طریق تعدادی از خیرین بتوان کمک‌هایی را به دست این کودک بی‌گناه که قربانی عدالت!!! بزرگترهایش شده برسانیم؛ لطفا خبر بدهید؛ فعلا با اجازه

خواننده چهارشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 05:58

چطوری میشه کمک کرد؟ شماره حسابی هست که بشه توسط اون پولی پرداخت کرد؟ منتظر ایمیل شما هستم.

اروس جمعه 13 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:13 http://arooooos.persianblog.com

سلام همشهری! متاثر شدم... من و چند تا از دوستانم می خوایم کمک کنیم... شماره حسابی هست که بشه توسط اون پولی پرداخت کرد؟ منتظر ایمیل شما هستم.


غزل چهارشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 05:31 http://www.shahr-e-gheseh.blogspot.com

دوست عزیز ‌از خواندن این خبر بسیار ناراحت شدم و می دانم تنها کسی که می تواند به این پسر کوچک کمک کند دکتر محمد فرهادی است ( وزیر سابق بهداشت) . انسانی است بسیار والا و هم درد مردم. اگر مایل بودید بگویید تا من شماره و آدرسش را در اختیارتان بگذارم. دکتر فرهادی بزرگترین متخصص کاشت حلزون گوش در خاورمیانه است و می دانم که شنوایی یک کودک ناشنوای مادرزاد را هم تا حد زیادی به او برگردانده است. به هرحال اگر کمکی از دست من بر می آید در حد توانم انجام خواهم داد.

مارمولک یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 08:57

پس شما کی سایتتونو آپ می کنین آخه؟!!!!!!!!!!!!!!!!!

رهاشدگان پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:28 http://saeedsayadi.blogfa.com/

سلام
خبر و عکسها رو خوندم و از شما ممنون که میخواهید کمکی به این بچه بکنید .
دوره دورهء بدی عزیز به هرکی کمک میکنی نابودت میکنه برای منی که بخاطر کمک به کسی تمام سرمایه ام رفته اگه پولی دستم بیاد بازم کمک میکنم چونکه ما برای رضای خدا این کارو میکنیم و کاری به درستی یا نادرستی اصل قضیه نیست --.....خدا محافظ مراقب و عاشقت باشد شماره حساب ندادی!!!!!!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد