.: کرمانشاه دیار شیرین :.

نوشته هایی از کرمانشاه

.: کرمانشاه دیار شیرین :.

نوشته هایی از کرمانشاه

شادی


در روستای بناوچ که در کنار رودخانه زمکان واقع شده است، مردی دست در دست دخترش برای ویزیت میایند. مرد میگوید  دختر، که شادی نام دارد خیلی سرش گیج میرود.... دل درد میگیرد وووو ... چند سوال میپرسم. میگوید که : شادی مرض قند دارد. یکه میخورم.  در حالیکه دختر آرام و مغموم به نقطه ای خیره شده است،پدر ادامه میدهد داروهایش را مصرف نمیکند....  
در پاسخ سوالم که آیا در خانواده کس دیگری هم بیمار است یا نه؟ بار دیگر میگوید : خواهرش هم بود که در ۱۷ سالگی مرد بدین ترتیب به شادی ۱۲ ساله اعلام میشود که ۵ سال بیشتر فرصت ندارد.
دخترک  شاگرد ممتاز مدرسه است. پدر کارگرش توان تهیه مواد غذایی مناسب رژیم بیماری اور ندارد.... تازه برای تهیه انسولین و سرنگ هم با مشکل مواجه است.


نظرات 12 + ارسال نظر
ا-هومت سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 17:54 http://www.kermashan.persianblog.com/

سلام؛ دیگر حتی تاسف خوردن برای این گونه بچه‌ها هم لوث شده؛ من که نمی‌دانم چه باید گفت؛ اما امیدوارم کودکانی چون شادی را روزی شادِ شاد ببینیم؛

عبدا... چهارشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 14:55

اکنون که این کلمات را می نویسم اشک در چشمانم حلقه زده است (راستش را بخواهید دارم گر یه می کنم). بناوچ به روستای محل تولد من نزدیک است. پس از سالها اسم یکی از روستاهای منطقه مان را دیدم. تعجب نمیکنید وقتی به مطب دکترها در پارکینگ شهرداری می روید اکثر بیماران کرد هستند؟ فقر فقر فقر. اول فقر اقتصادی و بعد فرهنگی. آنقدر برای شادی و بناوچ و دیگر روستاهای محروم منطقه روانسر ناراحت و متاثر هستم که دیگر نمی توانم درد دلهایم را ادامه دهم. شاید وقتی دیگر... .

کرمانشاهی پنج‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:42

عبداللخ عزیز. ممنون که به من سر زدی و خوشحالم که یک نفر دیگر هم هست که بداند من که سه سال پیش به منطقه ای فرستاده شدم تا اگر شد از بالای گردنه سیاه طاهر به ته دره افتادم و مردم که بهتر وگرنه حالم گرفته شود و ضجر بکشم، و بعد شدم همدرد مردمی فقیر و مشمول محبتهاشان، چه حسی دارم نسبت به دخترک فقیر بناوچی.
حالا تو که همدرد منی اگر دوست داشتی بیا و همراهم شو تا با هم قدمی بر داریم در راه تسکین شادی ها و عکاشه ها ووووووو

ماریا یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:07 http://www.th.r

salam ma chera beshinimo tasof bokhorim ma bayad ba estedademon kari konim ke faghro to rostahamun bardarim ma mitunim o hichi kam nadarimbay.

ماریا یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:09 http://www.th.r

salam ma chera beshinimo tasof bokhorim ma bayad ba estedademon kari konim ke faghro to rostahamun bardarim ma mitunim o hichi kam nadarimbay.

فردین بناوچی چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:27

بناوچ روستایی است از توابع شهرستان روانسر خیلی باصفاست کاش میشد ...

فردین بناوچی یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 13:03

سلام به همه بناوچی های عزیز امیدوارم حال همگی خوب باشه از طرف فردین اکبر فرشید بناوچی . به همه ایرانی های عزیز توصیه میکنم بیاین و جاذبه های گردشگری بناوچ رو تز نزدیک ببینید

ارزو شنبه 3 دی‌ماه سال 1390 ساعت 14:03

نقطه ای از بهشت روی زمین

اکبر یکشنبه 4 دی‌ماه سال 1390 ساعت 20:49

سلام به همه هموطنان بخصوص بناوچیهای عزیز.از طرف اکبر بناوچی

borhanrostami62 سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 20:29 http://dorhanroatami62

با سلام بناوچ روستای از شهر ستان روانسر هست خیلی زیبا هست بیاید به دیدنش

سعدی بناوچی پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 22:31

سلام به هموطنان عزیزبخصوص مردم خوب منطقه اورامانات شهرستان روانسرروستای عزیزخودم بناوچ سلام گرم من تقدیم همه بناوچی های عزیزامیدوارم همیشه درزندگیتون موفق باشین.ازطرف سعدی رستمی زاده ازشهرستان روانسرروستای بناوچ.

اکبر چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:48

امیدوارم که شاهد روزی باشیم که فقری رو توی هیچ روستایی نبینیم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد