.: کرمانشاه دیار شیرین :.

نوشته هایی از کرمانشاه

.: کرمانشاه دیار شیرین :.

نوشته هایی از کرمانشاه

یه دستایی یه حرفایی میزنن...!

Dr Mohammad Reza Saeidi
شیفت بودم.... تلفن زنگ زد: بدو بدو تلوزیون رو روشن کن....
دکتر سعیدی رئیس دانشگاه علوم پزشک کرمانشاه داشت سخنرانی میکرد . دیدار نخبگان با رهبر جمهوری اسلامی بود. از سخنرانی وی مدتی گذشته بود.
داشت میگفت:... متاسفانه یه دستایی دارن یه حرفایی میزنن....
تلفنم چندین بار پشت سرهم زنگ زد  دوستا بودن که هی میگفتن داری میبینی یا نه؟
جماعت میخندیدند.... رهبر هم همینطور. شوکه شده بودم.
فکر کنم حوالی دی ماه سال قبل بود. بعد شایع شد که سی دی این دیدار رو  توی میدان گاراژ میفروشند. از فردای اون روز بادمجان دور قاپچین ها فعال شدند. میگفتند که هی میروند و به رئیس دانشگاه تبریک میگویند بخاطر تهور و شجاعتش. بعد شایع شد که فیلم این دیدار را در میدان گاراژ میفروشند، اما باور کردنی نبود. تا اینکه من یک نسخه با کیفیتش رو  که دوستی خریده بود
دیدم. شما هم اگه دوست داشتید، دانلود کنید و ببینید. البته برای دیدن به ریل پلیر احتیاج دارید.

کلیک راست و دانلود کنید. یا اینکه آدرس فایل را در ریل پلیر باز کنید
  حجم: حدود ۳ مگ
نظرات 1 + ارسال نظر
ساحر دوشنبه 20 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 13:23 http://saher.blogsky.com

سلام. دوست عزیز وبلاگ خوبی داری. به من هم سر بزن اگر موافق بودی با هم تبادل لینک کنیم . من درباره دانلود و آموزش و قالب وبلاگ و موزیک می نویسم . راستی منم کرمانشاهی ام ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد