.: کرمانشاه دیار شیرین :.

نوشته هایی از کرمانشاه

.: کرمانشاه دیار شیرین :.

نوشته هایی از کرمانشاه

خداحافظ آقای اصلاحات

دکتر سعیدی که تا پیش از این بارها و مثلا در طی طرح خروج از حاکمیت! یا حمایت از هاشم آقاجری تهدید به  استعفا از سمتش مینمود اما همچنان بر مسند خویش تکیه میزد ..... بالاخره با تعیین رئیس جدید از زمین بازی خارج شد. در باره پدیده مدیریتی وی بسیار باید گفت که در مجال این مکان نیست. اما امروز که برای کاری به حوزه محل کار وی رفته بودم از چهره های گشاده و لبان خندان کارمندها ، در نبود رئیس سابق میشد مشتی از خروار را فهمید. دوستی میگفت: فلانی امروز برایم اولین روز بدون استرس و وحشت در طی هشت سال گذشته است.
بهر حال سعیدی هم رفت و ایزدی بجایش آمد. که همه ما میرویم و همه ما نسبی هستیم و ناپایدار. چهره های مغموم بازوهای دکتر سعیدی در مراسم رفتنش، علیرغم سخنان نغز و مزاح بارش، دیدن داشت. چه اگر دل نبندی غمگین نخواهی شد.
 Dr Saeidi Dr Izadi

 

 

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
مینا دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 16:30 http://mina24.blogspot.com

در شادی شما و همکارانتان شریکیم

[ بدون نام ] دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 17:48

راستی توجه کردین که لباسهای دکتر سعیدی در مراسم خداحافظی همون لباسهائیه که در مراسم افتتاح آنژیوگرافی تنشه. رفتم پیگیری کردم و گویا مراسم اول مال دوشنبه هفته قبله و این خداحافظیه مال دیروزه. حالا از کت شلوارش که بگذریم... پیرهنشو چرا چرا عوض نکرده؟ بوگندو...

sadjad دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 22:47

در واقع دررفت

احمد سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 02:01

رفتن دکتر سعیدی و باند وی را به تمام پرسنل محترم بهداشت و درمان استان تبریک عرض می کنیم

آرش پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 21:04 http://www.national-lottery.co.uk

سلام خدمت شما وبلاگ نویس محترم-من از شما در تاریخ ۲۱ خرداد مطلبی را خوندم مبنی بر برنده شدن شما در یک لاتری در هلند-خواستم ببینم که شما در این مورد وجهی دربافت نکردید؟-من ایمیلی داشتم در مورد برنده شدن در یک قرعه کشی در نشنال لاتری در لیورپول-خواهشن اگر اطلاعاتی در مورد این شرکت دارید در اختیار من بگذارید-در قسمت سایت هم سایت مربوط به شرکت را مینویسم-ممنون میشم اگه از طریق میلم من رو خبر کنید-فکر کردم چون شما سرتون بیشتر تو اینترنت و سایت های مختلف هست شما بتونید منو راهنمایی کنید-تشکر از وب قشنگتون-موفق باشید-خدانگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد