.: کرمانشاه دیار شیرین :.

نوشته هایی از کرمانشاه

.: کرمانشاه دیار شیرین :.

نوشته هایی از کرمانشاه

قتل در برابر دیگان بیتفاوت و عمو فتح الله ما

۱. ملت آنلاین خبری را در مورد قتل یک جوان بدست مرد دیگری در میدان کاج تهران نوشته بود. فیلمش را هم عابرین یا ناظرین با موبایل برداشته بودند. قاتل بر سر مسائل ناموسی مقتول را با چاقو میزند. ۴۵ دقیقه ملت شاهدند و همینجور از مضروب خون میرود اما هیچکس کاری نمیکند تا جوان بمیرد. در صحنه های فیلم ضارب عربده میکشد و علیرغم فاصله اش از مضروب غرقه در خون باز هم احد الناسی کاری به ماجرا ندارد. تماشاچی ها انگار دارند لذت میبرند. مثل روم باستان و گلادیاتورهایش و محظوظ شدن از دیدن منظره خونریزی. آن گوشه ها یک مامور هم دیده میشود که او هم نظر است.

۲. عمو فتح‌الله حالا بازنشسته است. کارش را بعنوان پاسدار کمیته شروع کرد. در کرمانشاه فرمانده بود. هنوز هم یلی است با غیرت و تعصب. تعریف میکرد از یک آدم اوباش ... از آن معروفها که شهربانی چی ها هم دور و برش نمیرفتند. چون آب چشم همه را گرفته بود. میگفت خبر دادند که یارو گنده لاته یه دختری را ربوده و چند روز در خانه‌ای بسته بود و مورد تعرض قرار داده بود. عمو فتح الله با نیروهاش رفته بودند به مکان گنده لاته تا بگیرندش. میگفت وقتی فهمید بچه های کمیته آمده اند، رفته بود پشت بام و با قمه بدستش عربده کشی که  شهربانی شاه هیچ گهی نخورده .... حالا شما .... لخت. بهش میگن بیا پائین تسلیم شو که گویا میره دختره رو میکشه رو پشت بام. میخواد کاری بکنه که یه گلوله میخوره بهش. و بعد سند عربده کشی تو اون محل برای همیشه و برای همه گنده لاتها بسته میشه.

دیدن این فیلم بد جوری منو بیاد بسته شدن پرونده لاته انداخت.


فیلم قتل در سعادت آباد

مشاهده

دانلود


متن خبر:

45 دقیقه بی‌تفاوتی در سایه وحشت


جزئیات تسلیم شدن عامل جنایت میدان کاج

نظرات 2 + ارسال نظر
morteza جمعه 14 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:21

چقدر دردناکه.چقدر تاسف باره.من واقعا شرمگینم از این همه رسوایی.آخه چرا.چرا هرچی اتفاق دردآوره داره اینجا تو تهران میافته.چرا ما تهرانیها اینهمه همه جا بد نام شدیم.تا دیروز که بهمون میگفتن کلاش و کلاه بردار؛ از فردا هم بهمون میگن بی غیرت و ترسو .متاسفم .به خدا متاسفم ازاین همه نکبت.شهرمون شده شهر فقر وفحشا.دخترامون همه جای ایران بدنامن. پسرامون به نامردی و دختر فریبی وهمجنس بازی...آخه چرا.آی همشهریا آخه چرا؟؟؟به خدا داریم نابود میشیم .چرا این همه فقر وفاصله طبقاتی همش اینجا باید باشه.چرا این همه مشکلات خانوادگی و فرهنگی همش تو تهران داره پدر این مردمودر میاره.اگه میگید تهران ریشه تاریخی و فرهنگی نداره.اگه میگید اینجا همش صد و چند ساله که بوجود اومده و هنوز به زمان احتیاج داره.اگه میگید اینجا همه مهاجرند وفرهنگها ترکیب شده وحتما میگید که پس همه این مشکلات طبیعیه: اما پس کی مسئول این همه بدبختی و بدنامی باشه.فقط ساختمون ساختیم و خیابون.پس کی باید فرهنگ سازی کنه.آقا تهران ریشه فرهنگی نداره قبول ،ریشه تاریخی نداره قبول ،اما تا کی؟؟؟؟؟؟؟؟کی میخوایم واسه شهرمون فرهنگ سازی کنیم؟؟؟؟؟؟؟به خدا داریم نابود میشیم و نابود میکنیم.چرا هر چی فساد شاخ و دم داره باید اینجا باشه.به خدا شهره خاص و عام شدیم .اگه به فکر خودمون نیستیم فکر بچه هامون باشیم.فرهنگ رو ،شعور اجتماعی روباید ساخت،نه تو خیابون ...اول باید از خونه خودمون شروع کنیم.به خدا تهران داره نابود میشه.قبل از هر چیزی هم مشکل فرهنگی داریم.اگه قاجاریه اینجا فرهنگ نساخت و فقط زن بازی و مملکت فروشی کرد ما از اونها هم بدتریم اگه به خودمون نیایم.این از پلیسمون که اینجوری فقط فاجعه رو تماشا میکنه و ککش هم نمیگزه... خودمون هم که نشستیم داریم فاجعه های فرهنگی و اجتماعیمونوفقط تماشا میکنیم.فقط دلمون خوشه رو خط زلزله یه شهر واسه خودمون درست کردیم اسمشو هم گذاشتیم پایتخت!!!به خدا اینجوری پیش بره تو تاریخ اسممون به نام پایتخت فقر و فحشا و بی فرهنگی و هزار کوفت دیگه میمونه.همین الان هم به همچین رسوایی خیلی نزدیکیم.تورو خدا به خودمون بیایم.به خدا تهرانی که تو این صد سال ساختیم داره به سرعت نابود میشه. به خدا این همه مشکل فرهنگی و اجتماعی داره بیچارمون میکنه.حداقل دلمون به حال بچه هامون بسوزه به حال نسل بعد از خودمون...

رامین سه‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 23:23

سلام اقای پیمان عزیز
متشکرم از لطفی که کردید.
یک دنیا سپاس و تشکر از لطفی که در حق ما کردی.
قربانت رامین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد