.: کرمانشاه دیار شیرین :.

نوشته هایی از کرمانشاه

.: کرمانشاه دیار شیرین :.

نوشته هایی از کرمانشاه

.... تا کشته شوی زار

استاندار کرمانشاه در پی شکایت شهردار سابق تهران (احمدی‌نژاد)، به دادسرا احضار شد.
 
عجب بازیی دارد این چرخ گردون. این خبر را که دیدم یاد شکایت استاندار محترم از نویسنده جوان، محبت کمری افتادم. محبت علاوه بر آنکه دانشجوی حقوق میباشد، کارمند بهداشت و درمان و همکار بیمارستانی من بود. جوان صاف و ساده ای است. حرفش را بی پرده میزند و رک.
یکی دوتا انتقادی راجع به استاندار نوشته بود. استاندار محترم تا توانست محبت را آورد و برد دادگاه.
حالا کار روزگار را میبینید؟ ....

......داریوش (شاه) گوید:
از آن جهت پروردگارمرا یاری کرد که:
بی وفا نبودم،    دروغگو نبودم،     درازدست نبودم
آنان که با وفا بودند نیک نواختم و انان که زیان
رسانیدند سخت کیفر دادم.......



------------------------------------------------------------------------------------
پارس آن لاین و یکی دیگه ما را هم فیلتر کردند. این سایت کوچک خانم دولتشاهی را هم که راجع به خانواده ایشان است ،وزارت معظم ارتباطات! فیلتر کرده.

*****مشتلق****: از این فیلتر شکن استفاده کنید و حالش را ببرید.

یه دستایی یه حرفایی میزنن...!

Dr Mohammad Reza Saeidi
شیفت بودم.... تلفن زنگ زد: بدو بدو تلوزیون رو روشن کن....
دکتر سعیدی رئیس دانشگاه علوم پزشک کرمانشاه داشت سخنرانی میکرد . دیدار نخبگان با رهبر جمهوری اسلامی بود. از سخنرانی وی مدتی گذشته بود.
داشت میگفت:... متاسفانه یه دستایی دارن یه حرفایی میزنن....
تلفنم چندین بار پشت سرهم زنگ زد  دوستا بودن که هی میگفتن داری میبینی یا نه؟
جماعت میخندیدند.... رهبر هم همینطور. شوکه شده بودم.
فکر کنم حوالی دی ماه سال قبل بود. بعد شایع شد که سی دی این دیدار رو  توی میدان گاراژ میفروشند. از فردای اون روز بادمجان دور قاپچین ها فعال شدند. میگفتند که هی میروند و به رئیس دانشگاه تبریک میگویند بخاطر تهور و شجاعتش. بعد شایع شد که فیلم این دیدار را در میدان گاراژ میفروشند، اما باور کردنی نبود. تا اینکه من یک نسخه با کیفیتش رو  که دوستی خریده بود
دیدم. شما هم اگه دوست داشتید، دانلود کنید و ببینید. البته برای دیدن به ریل پلیر احتیاج دارید.

کلیک راست و دانلود کنید. یا اینکه آدرس فایل را در ریل پلیر باز کنید
  حجم: حدود ۳ مگ

مرثیه ای بر IT در کرمانشاه

علیرضا اسماعیل زاده ، مدیر شرکت اینترنتی قصر یا بعبارتی  GSC را من تابحال ندیده ام. اما بواسطه مسنجر با ایشان مباحثات و مراوداتی داشته ام او را جوان علاقمند و پر شوری یافتم که از لابلای جملاتش میشد علاقه به سازندگی و آبادی کرمانشاه را حس کرد . با تکنولوژی آشنا بود. یک بار وقتی که در باره سرویس WAP بحث میکردیم بسرعت حاضر شد که یک وپ سرور راه بندازد و به موبایلها سرویس دهی کند. یادتان نرود اولین سرویس تلفن اینترنتی را هم او به کرمانشاهی ها عرضه کرد... به هر حال چیزی که باعث شد ازش خوشم بیاید این بود که علیرضا اسماعیل زاده در یک کلام: کاسب کار نبود . بدینترتیب  میتوانید اینطور برداشت کنید که ااز این طریق او دوست نادیده من شد.
 اینرا از اینجهت گفتم که همشهری بدبین من که همانند اسلافمان عادت دارد که لغزی و انگی به ناف دیگران ببندد بداند که من پسرخاله یا همسایه یا مزد بگیر علیرضا نبوده ام که هیچوقت او را هم ندیده ام. اما با همه این احوال در مراوداتی که در دنیای سایبر با ایشان داشته ام او را جوانی وطن پرست و علاقمند به شهر و دیار خود یافته ام. مدتها و شاید نزدیک سالی بود که از او خبری نداشتم تا اینکه چند وقت پیش آنلاین شدم و با علیرضا برخورد کردم. وقتی که گفت دارد ISP اش را تعطیل میکند خیلی ناراحت شدم. او برای خودش دلایلی داشت که صرفاً مالی  و مادی نبودند. منهم نمیخواهم از دلایل او بنویسم. اما میخواهم اینرا بگویم : استان ما با داشتن خیل عظیم بیکاران اقتصادی و فرهنگی اش ....با تمام محرومیتهایش که باعث شده نرخ سرمایه گذاری پائینی را هم داشته باشد آیا نباید از هرکس که حاضر میشود سرمایه اش را به کار ببندد تا گشایشی در هریک از نقایص و گرههای سفت لاینحل این وادی باز شود، حمایت بکند؟
اسماعیل زاده علیرغم آنکه کار پر رونق و درآمدی هم داشت، با هر انگیزه ای که بود آمد و سرمایه زیادی را در زمینه IT بکار بست. امروز او بهر دلیل تشکیلات سرویس دهنده عام خودش را بسته است. آیا این بدین معنا نیست که استان ما در پهنه تکنولوژی یک گام پس رفته است؟
آیا متولیان وزارت ICT در کرمانشاه ککشان اصلاً گزیده است؟
بقیه اینترنت فروشان ولایت ما در چه حالی هستند؟ هیچ فکر کرده اند که ممکن است خودشان هم به چنین سرنوشتی گرفتار آیند؟
تشکیلات مخابرات استان اصلاً برنامه ای برای توسعه تکنولوژی در استان دارد؟ آیا آقایان که در بوق و کرنا میکنند که داریم اینجور و آنجور پیشرفت میکنیم میدانند هندوستان فقیر و افغانستان ویرانه خیلی خیلی از این نظر جلوتر از ما هستند؟

من عاجزانه از همه دوستان وبلاگ نویس و اهل اینترنت میخواهم به هر طریق که شده مراتب نارضایتی خودشان را از فقدان قصر اعلام نمایند. آنهایی هم که اهل روزنامه و قلم هستند ، خدایی بروند و تا آنجا که میتوانند در این زمینه اطلاع رسانی کنند.....

کرمانشاه: احمدی نژاد جلو تر از هاشمی

محمود احمدی نژاد با 90112 رای اول،‌ اکبر هاشمی رفسنجانی با 84342 رای دوم.

افق ـ کرمانشاه
گروه سیاسی ـ به گزارش خبرنگار افق مستقر در فرمانداری کرمانشاه با شمارش آرای
۲۲۸ صندوق اخذ رای در استان کرمانشاه، محمود احمدی نژاد ۹۰۱۱۲ رای و اکبر هاشمی رفسنجانی ۸۴۳۴۲ رای را به خود اختصاص داده‌اند.

خبری است که همین حالا خواندم .

 

  • 2 سال پیش که خدمت ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه که مغز اصلاح طلبان! در استان کرمانشاههستند رفتم تا مشکلات عده ای از همکاران را بیان کنم. ایشان با عصبانیت از من پرسیدند که تو چکاره ای که اینجا آمدی ؟ گفتم : به نمایندگی از تعدادی همکاران که الان بیرون وایستاده اند خدمت رسیدم. نه گذاشت و نه برداشت و بدون اینکه منظور ما را بپرسد گفت: دفعه دیگه اینجا بیایی با تک پا از همین بالا پرتت میدم بیرون. بیرون که آمدم قضیه را به بچه ها گفتم . گفتند ناراحت نباش. انشا الله بزار تا وقتش برسه....

 

  • صبح رفتم که رای بدم یکی  دوتا از کارمندای دانشگاه را دیدم پرسیدم به کی رای میدین؟ گفتند اگه دار و دسته دکتر س از هاشمی حمایت نمیکردند به هاشمی ولی حالا آمدیم به احمدی نژاد رای بدهیم. دکتر ترا بخدا به هاشمی رای ندی ها.... چون دوباره اینها به سر ما مسلط میشن.... مدیونی ها....

 

  • سر صندوق یکی از کارمندای دانشگاه بود. یواشکی بهم گفت : امید خدا امروز کلک دکتر س و دار و دسته اش را میکنیم.لعنتی ها پدرمان را در آوردند.

 

فکر میکنم اگه جویی عقل در کله آقایان باشد باید یک بازنگری در رفتارهای غیر انسانی شان با زیر دستانشان بکنند که حاضرند برای برکنار شدنشان هر کاری را بکنند. انشا الله بیشتر در زمینه آنالیز رفتاری اصلاح طلب نماها و بازتاب آن خواهم نوشت.
کاش میشد میزان آرا کارکنان حوزه تحت امر رئیس جبهه مشارکت را بررسی کرد و پیام بزرگ مردان و زنانی را که در ۸ سال گذشته از ترس نان بر شدن خاموش بوده ند به اطلاع آقایان رساند.

عکاشه


چهار روز پیش رفتم کیسله. عکاشه توی حیاط خانه بهداشت نشسته بود. نگاهم میکرد. تازه راه افتاده. یک کم که بهم زل زد بعد شروع کرد به دالی دالی بازی کردن. هوشش خوبه. اما ناشنوایی یقینا باعث میشه که در آموختن مهارتها دچار مشکل بشه. توی این مدت که راجع به این بچه و مشکلش نوشتم. تعدادی از دوستان با من تماس گرفته اند و هرکس بطریقی ابراز لطف کرده. ولی عمده مسئله عکاشه پیوند استخوان حلزون گوش است که باید برای نجاتش از دنیای بدون صدا انجام بشه. دوستی تلفن مطب دکتر فرهادی وزیر سابق بهداشت و درمان را که این عمل رو انجام میده برام ایمیل کردند. البته یکبار تماس گرفتم که ظاهرا نبودند. حالا فردا دوباره تماس میگیرم. تا ببینم چه میشود.
ولی بخدا خیلی سخت است که پدری دردمند تو را ملجا و راه نجات فرزندش بداند.... خیلی ...

داروهای شما

دوست عزیز، آقای کلانتری لطف کردند و مقداری دارووی اضافی را که در منزل داشتند برای من آوردند. شاید باور نکنید ولی بخدا همین داروها تا دانه آخر بکار درمان یک عده بیمار مستمند خورد. وظیفه خودم میدانم از این دوست عزیز بخاطر لطفشان تشکر کنم. بقیه دوستان هم میتوانند این کار را بکنند. فقط داروهایی را که تاریخشان نگذشته کنار گذلشته و بمن اطلاع دهید. بخدا اینقدر توزیع این داروها باعث خوشحالی مردم مستمند و بیمار میشود که حد ندارد. مخصوصا که الان دارو واقعا گران و پر هزینه است.