.: کرمانشاه دیار شیرین :.

نوشته هایی از کرمانشاه

.: کرمانشاه دیار شیرین :.

نوشته هایی از کرمانشاه

تجارت شبکه ای

...آخرین کشوری که در آن گلدکوئیست ناچار به خزیدن در زیرزمین شد در نزدیکی ما نبود، بلکه سرزمینی بود که ما آن را با ساق  های طلایی بازیکنانش می شناسیم؛ برزیل.
حدودا سه سال پیش، دولت ریودوژانیرو ناچار شد به سبب حجم فزاینده شکایت هایی که تحت عنوان کلاهبرداری و فریب، از یک شبکه بسیار گسترده تجارت شبکه ای موسوم به گلدکوئیست می شد، طی سه دادگاه پیاپی رای به غیرقانونی بودن فعالیت و تعطیلی دفاتر شبکه یادشده بدهد. اگرچه این کشور فقیر بیش از آن دست به گریبان مشکلات اقتصادی بود که رسانه های جهانی اهمیت به بروز یک وقفه اقتصادی در آن بدهند، ولی بنگاه خبرپراکنی بریتانیا (BBC) در گزارش نسبتا مفصلی به نتایج دادگاه های سه گانه پرداخت.
در گزارش بی. بی. سی خبرنگار راجر تامپسون از گلدکوئیست تحت نام یک شبکه مجهول الهویه یاد کرد و نوشت: نتوانسته است اطلاعات بیشتری از این بنیاد تجارت شبکه ای کسب کند.....

                                                                               ادامه مطلب

برنامه ای برای خلق نمودارهای زیبا بر روی مجموعه آفیس

WowChart v2.1 نام برنامه مکملی است که بر روی قسمتهای آفیس و از جمله اکسل و پاور پوینت فعال شده و امکان ارائه چارتهای بسیار زیبایی را حتی بشکل انیمیشن میدهد. من ازش استفاده کردم و خیلی جالب بود. حجمش هم حدود ۲ مگ میباشد.

از اینجا دانلود کنید

خداحافظ آقای اصلاحات

دکتر سعیدی که تا پیش از این بارها و مثلا در طی طرح خروج از حاکمیت! یا حمایت از هاشم آقاجری تهدید به  استعفا از سمتش مینمود اما همچنان بر مسند خویش تکیه میزد ..... بالاخره با تعیین رئیس جدید از زمین بازی خارج شد. در باره پدیده مدیریتی وی بسیار باید گفت که در مجال این مکان نیست. اما امروز که برای کاری به حوزه محل کار وی رفته بودم از چهره های گشاده و لبان خندان کارمندها ، در نبود رئیس سابق میشد مشتی از خروار را فهمید. دوستی میگفت: فلانی امروز برایم اولین روز بدون استرس و وحشت در طی هشت سال گذشته است.
بهر حال سعیدی هم رفت و ایزدی بجایش آمد. که همه ما میرویم و همه ما نسبی هستیم و ناپایدار. چهره های مغموم بازوهای دکتر سعیدی در مراسم رفتنش، علیرغم سخنان نغز و مزاح بارش، دیدن داشت. چه اگر دل نبندی غمگین نخواهی شد.
 Dr Saeidi Dr Izadi

 

 

 

 

جشن آنژیوگرافی

مقارن با ایام سوگواری امیرالمومنین (ع) جشن افتتاح دومین مرکز آنژیوگرافی در کرمانشاه ، در محل بیمارستان امام علی(ع) منعقد گردید. در این مراسم تعدادی از اقطاب جبهه مشارکت و استاندار حضور داشتند و جالب اینکه علیرغم دعوت وسیع از پزشکان و مسئولین استان ، تعداد کثیری به حرمت این ایام از حضور در مراسم خودداری کردند.

با زهم خیابانها.... با زهم دور باطل

بازهم باران آمد و بازهم خیابانهای سینه چاک شهر پر از گل و لای شد و این حکایت همیشگی کرمانشاه است. یک سال بیشتر است که هی خیابان شریعتی را میکنند و پر میکنند و آسفالت میکنند و بعد از مدت کوتاهی باز میکنند و پر میکنند.





 نمیدانم چه کسی پاسخوگوی اینهمه اتلاف منابع و سرمایه و وقت مردم است. بدتر از همه اینکه تازه بعد از یکی دو ماه یادشان افتاد که جلوی کوچه منتهی به بیمارستان راه را پر کنند شاید بیماران بیچاره ای را که از راه دور می آورند بشود راحتتر وارد بیمارستان کرد.