.: کرمانشاه دیار شیرین :.

نوشته هایی از کرمانشاه

.: کرمانشاه دیار شیرین :.

نوشته هایی از کرمانشاه

شیفت

الان یه ساعتی از بیمارستان برگشتم که مثلا سری بزنم و برگردم. تا فردا ظهر هم شیفت هستم. به هرحال دارم قالب رو درست میکنم. ولی این بلاگ رول هرکاری میکنم راه نمی افته......
فردا برای شما یه چیزای جالبی دارم.
ای ملت کرمانشاه: اینایی که کاندید شدن به هرحال کلی پول خرج میکنند. اینهارو به من معرفی کنید تا براشون هوم پیج درست کنم. بزارین حداقل رای نیاردن با تکنولوژی آشنا بشند. پوستر هم طراحی میکنم. بخدا از بعضی شرکتها بیشتر سرم میشه. بزارین یه پولی در بیاد تا نشریه الکترونیکی کرمانشاه رو راه بندازیم. آقا بفرست بیاد..... منتظرم
***** خبر توپ: ططری خودش با دوتا پسرش علی و ابراهیم کاندید شدند!. چه شود...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد