.: کرمانشاه دیار شیرین :.

نوشته هایی از کرمانشاه

.: کرمانشاه دیار شیرین :.

نوشته هایی از کرمانشاه

رانندگی در کرمانشاه....

یکی از مشکلات اخیر در کرمانشاه زیاد شدن ماشینهای قراضه در سطح شهر است. وقتی رفته بودم راهنمایی برای شماره گذاری ماشینم، یه افسری برام توضیح داد که در شش ماهه اول ۱۳۸۲ چیزی در حدود هفت هزار پیکان قراضه مدل پائین وارد کرمانشاه شده. اینها همه از محل ۳ ملیون تومن وام اشتغال آفرینی است که ملت با ارائه کارت بیکاری گرفتن. الان اصلا نمیشه نفس بکشی.


من بچه محله فردوسی هستم که مثلا بالای شهر حساب میشه. الان توی این میدان فردوسی که یه روزگاری تفرجگاه مردم بود از زور ترافیک نمیشه راه بری. صدای بوق بوق گوش رو اذیت میکنه. ماشینهای اسقاطی که جوانان روستا با موهای آرایش کرده بلند و نگاههای حریص توش نشستن و هم مسافر میبرند و هم چشم چرانی همینجور میان و میرن و بوق میزنن و.....
اضافه کنید به اینا موتورهایی که سه ترکه و چهار ترکه از جلوی پاها بسرعت ویراژ میدن/
نظرات 3 + ارسال نظر
مینا پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 10:02 http://mina24.persianblog.com

دیروز خانومی با وضع آنچنانی و آرایش خیلی زیاد ( انگار میخواد بره عروسی ) اومده مرکز ژیش دانشگاهی می گه که من از طرف دکتر اللهیاری اومدم دکتر می خوان به مشکلات فرهنگیان رسیدگی کنن و بعد از مامان خواست که کمکشون کنه که با فرهنگیان جلسه داشته باشن.... اینا فقط موقعی که بخوان رای بیارن حلال مشکلات میشن وگرنه بعدا که خرشون از پل گذشت نمی دونن فرهنگی و ... یعنی چی

میثم پنج‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 23:20

دمت گرم. حرف دل مارو زدی . ولی چاره چیه باید ساخت. موفق باشی

کامی دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1388 ساعت 16:04 http://behsotoon.persianblog.ir/

با درود به تو ای کرمانشاهی . یک اینکه نباید گفت چاره چیه باید بسازیم . چرا که اگر یک محله مثل آدمی زاد یکپارچه باشند اینجور چیزها را ما نمی بینیم

از خیابان دلگشا می گذشتم (در شب) و خانواده ها هم در رفت و آمد بودند یه دفعه یک روستایی به تمام معنا که اندکی از شهر آمدنش نمی گذره فوش ناسزا می داد و می رفد جلوی همه حالا چرا خدا می دانه تازه لخت هم شده بود . در اینجا مردم باید با آن ، آن رفتاری که لازم می بود انجام می دادند اما پخمه تر از مردم خودشان بودند من هم زنگ زدم 110 اما زمانی که گوشی برداشته شد متوجه شدم او هم در دار و دسته ی این داد و بیداد کن است. با سپاس به تارنمای کوچک من هم سری بزنید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد