.: کرمانشاه دیار شیرین :.

نوشته هایی از کرمانشاه

.: کرمانشاه دیار شیرین :.

نوشته هایی از کرمانشاه

ما و اسبها

یه دوستی دارم خیلی بامزه.... همکار هم هستیم. یه چیزی به طنز گفت که هم خندیدم و هم خیلی داغ کردم.
گفت: ببین فلانی، تو طاقبستان اسب میارن و کرایه میدن....
 گفتم: خوب آره دیدم
گفت: فکر میکنی چند؟
گفتم: والله خبر ندارم!
گفت: هااا .... پس خبر دار شو .... بستگی به مشتری داره...، مثلا من خودم دیدم که یه دختر سانتی مانتال سوار اسب شد و یه دورکی زد و تا برگشت بلافاصله ۲۰۰۰ تومن پول داد.
گفتم: حالا.... منظورت چیه از این بحث اسب؟
گفت: وایساااااااا بابا. تو که پزشک مملکتی و داری توی اورژانس قلب ...یعنی جایی که با مرگ و زندگی سر و کله میزنی...ساعتی چند میگیری؟
گفتم: آخه ....
گفت: نه دیگه  بحث نکن! چند میگیری؟
خجالت زده  گفتم: هشتصد تا نهصد تومن!
پوز خندی زد و گفت: هه ...بیا... مملکتو ببین. کار اسبه از کار من و تو اجرش بیشتره. تازه اسبه حال هم میکنه و بدنش ورزیده میشه. اما ما هم خسته میشیم ...هم اعصابمون خورد میشه!
مات موندم که چی بگم!
نظرات 4 + ارسال نظر
یه دوست پنج‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 16:48

بخاط اینه که انسان و مرتبه فهم و شعورش هنوز تو مملکت ما تعریف نشده س

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 17:45 http://mina24.persianblog.com

چی بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ جالبه که شما هم دوست پیدا کردید

مهرانا جمعه 8 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:06 http://mehrana1382.blogsky.com

سلام دوست قدیمی خوبی؟ همکار مامان دوستم . راستی یه چیزی رو دوستتون نگفته . اسبه تا هر وقت بخواد کار میکنه و به هر کی بخواد سواری میده اما بلانسبت همه کارمندها شرمنده ها . هیچ کارمندی این اجازه رو نداره و نمیتونه حقش رو بگیره

علی شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 08:48 http://lifeforlove.persianblog.com

سلام دکتر جون... عرض شود که اگه یه کم دقیق تر فکر کنی می بینی که خیلی بیشتر از اینا در آمد داری... در آمد مادیتو نمی گم... لذتی که از نجات دادن جون یه بیمار می بری خیلی بیشتر از اینا نمی ارزه؟ راستی اونو چند می فروشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد