.: کرمانشاه دیار شیرین :.

نوشته هایی از کرمانشاه

.: کرمانشاه دیار شیرین :.

نوشته هایی از کرمانشاه

S جادویی....

سهیل پیغام داده که بلاگ اسپات فیلتر شده. البته من با چنین مطلبی روبرو نشدم. راستش من از سرویس های قصر دارم استفاده میکنم. شما بر و بچه های کرمانشاهی هم یه تستی بکنین. این شرکت اولین شرکت ICP  در غرب کشوره. سرعتشم بسته به محل سکونت شما بد نیست. البته قصد تبلیغ رو ندارم. خصوصا اینکه بعضی از آی اس پی های کرمانشاه که سرویس خوبی هم دارند از دوستان من هستند. منتهی من چون الان داشتم با کارت قصر وبگردی میکردم ....دیدم که با بلاگ اسپات مشکلی نداره.
به هرحال این فیلترینگ اونهم با این وضع بیمزگی و بعبارتی ننر بازی ( ننریسم انفورماتیک) واقعا اعصاب خرد کن شده. برای ضد حال هم که شده یه نکته ای رو برای شما میگم اونم بدون دنگ و فنگ فنی. بفرمائید:
برای رد کردن فیلتر شما میتونید از سایتهای  anonymous استفاده کنید. اما ممکنه که خود این سایتها هم فیلتر شده باشند. 
مثلا شما وارد    http://www.anonymizer.com/ میشوید..... امتحان کنید=>  فیلتر شده.
خوب. این سایتها یک آدرس حفاظت شده هم دارند که معمولا برای استفاده از اون باید یک حرف s  رو به http  اضافه کنید. اینطوری: https://www.anonymizer.com/  . حالا امتحان کنید.

نظرات 7 + ارسال نظر
سهیل یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 22:51 http://kermanshan.blogspot.com/

سلام/ من رفتم کارت ۱۰ساعته قصر خریدم / تمام وبلاگ ها بالا می یاد / بعدش هم سایت هایی که فیلتر شدن می نویسه که از جانب قصر بوده / اما با کارت حسابگر هیچکدوم از وبلاگ های بلاگ اسپوت بالا نمی یاد/احتمال داره خوش خدمتی از حسابگر باشه/وبلاگ من که با اینترنت قصر بالا می یاد....

کرمانشاهی یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 23:41

عرض کنم. قصر همونطور که گفتم یه آی سی پی هستش. یعنی مستقیما از طریق لینک ماهواره ای به شبکه متصل میشه. اما حسابگر از دیتا خط میگره. این قصر خدمت بزرگی داره ارائه میکنه و از جمله اینکه خطوط بیسیم رو داره راه میندازه و ای دی اس ال رو...خلاصه یه گزارش ازش بگیرید بد نیست.

سهیل دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 00:12

باشه / اگه می شه یه کم بیشتر راهنمایی کنین که دست خالی نریم وسط گزارش

مینا دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:55 http://mina24.persianblog.com

چه جالب . باشه. منم قصر خریدم

شاهو سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 16:44 http://www.shahotoofani.net

غرض از مزاحمت عرض ارادت همین

آذین سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 23:22 http://koochahayedel.persianblog.com/

سلام / همه شون از دم یکی هستن / من همیشه از ستاره صبح استفاده میکنم بدک نیست در هر حال ممنون از این اطلاعاتی که در اختیار میزاری

[ بدون نام ] یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:51

salam sman raftam tooye anonymizer.com vali onja ham har sitiro vared mikardam hamoon peyghame "dastresi be in ..." miomad va nemizasht vared sham htta google ro ham hamin kar ro kard komakam kon ye joori.dastet dard nakone .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد